יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

הכלל החשוב ביותר לבחירת חדר בריחה


אז אחרי שתכננתי במשך שבועות את יום ההולדת של מיקה (הנסיכה שלי) אני יכולה להמליץ לכם לוותר על אירועים גרנדיוזיים, עוגות שלוש קומות וכל מיני אטרקציות שכולם ישכחו די מהר. אנחנו כמעט עשינו את זה ובסוף החלטנו לתכנן לה יום הולדת בחדר בריחה, וזו הייתה החלטה גאונית. כן, אני טופחת לעצמי על השכם קצת.




אז היתרון של אסקייפ רום די ברור – זו חוויה כיפית וכולנו יצאנו משם עם אדרנלין מטורף והמון אנרגיות. מה שכן, בחרנו חדר שלי היה קצת קשה כי זו הייתה הפעם הראשונה שלי. אז עכשיו אנחנו מתכננים כבר את החוויה הבאה (כי יש עוד 2 ילדים שחוגגים יום הולדת בקרוב) ומצאתי את room.run, פורטל שכולל רשימה אינסופית של חדרים. היתרון הגדול של הפורטל ושל האפליקציה שלו הוא שאפשר לסנן חדרים על פי קריטריונים שונים כמו דרגת קושי או מיקום, אז כבר סימני לעצמי אסקייפ רום בחולון שאני רוצה לנסות בפעם הבאה. בקיצור, אל תחששו לנסות, אתם עומדים ליהנות מאוד ועם הפורטל הזה גם תוכלו לבחור את המיקום האידאלי.


תגובה 1:

  1. חדר בריחה מעולה יצא לנו לקפוץ לחיפה לגיבוש של העבודה למתחם בשם קווסט רום החדרים היו מושקעים ואווירה מטורפת הנה קישור http://www.questroom.co.il/

    השבמחק